کد خبر: ۸۸۳۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

عکس| پورتو طارمی را به تیم ملی فرستاد!

باشگاه پورتو برای مهاجم ایرانی خود در جام ملت‌ها آرزوی موفقیت دارد.
عکس| پورتو طارمی را به تیم ملی فرستاد!
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی طارمی یکی از دعوت شده‌ها به تیم ملی است که برخلاف سردار آزمون حضورش در تهران با مشکل خاصی همراه نبود و باشگاه پورتوی پرتغال مجوز این بازیکن را برای اضافه شدن به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی داد.

ستاره ایرانی پورتو که بهترین گلزن تیم ملی پس از حضور امیر قلعه‌نویی بوده و در فیفا دی اخیر هم توانست در نخستین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل هنگ‌کنگ یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد و پس از آن هم برابر ازبکستان یک گل بزند، حالا هم با شرایط خوبی به تهران بازگشته و در اردوی ملی حاضر است.

مهدی طارمی روز گذشته مثل دیگر ملی پوشان خودش را به هتل المپیک و محل آغاز اردوی تیم ایران رساند تا زیر نظر کادر فنی کارش را آغاز کند و آماده حضور و درخشش در جام ملت‌های آسیا شود.


طارمی قبل از بازگشت به تهران در چهار دیدار اخیر پورتو نمایش درخشانی داشت و توانست دو گل به ثمر رساند و روی یک گل دیگر تیمش تاثیرگذار باشد و به دنبال تداوم این نمایش در تیم ملی ایران است.

باشگاه پورتوی پرتغال هم با انتشار تصویر مهدی طارمی در صفحات مجازی خود برای این ستاره ایرانی در اردوی تیم ملی و جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت دارد.

عکس| پورتو طارمی را به تیم ملی فرستاد!

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین